ورزش رزمی سمبکالاه

آشنایی با ورزش رزمی سمبکالاه - شهرستان گناباد

ورزش رزمی سمبکالاه

آشنایی با ورزش رزمی سمبکالاه - شهرستان گناباد

آشنایی با ورزش رزمی سمبکالاه - شهرستان گناباد

 آشنایی با ورزش رزمی سمبکالاه - شهرستان گناباد 

 

.:بالاخره پس از مدتی نسبتاً طولانی اقدام به راه اندازی این وبلاگ بصورت کامل کردیم:.

  

گروه تبلیغات سمبکالاه در شهرستان گناباد، وبلاگهایی را جهت آشنایی تمامی ایرانیان و مخصوصاً همشهریان عزیز در شهرستان گناباد با ورزش رزمی سمبکالاه راه اندازی کرده اند. برای سهولت کار شما عزیزان، چند وبلاگ دیگر نیز راه اندازی نموده ایم که مطالب آنها یکسان و آدرس آنها بصورت زیر است: 

www.SAMBKALAH.Blogsky.com 

www.SAMBKALAH-Gonabad.Blogsky.com 

 www.SAMBKALAH.Blogfa.com 

 

.: مطالب تکمیلی بزودی در وبلاگها قرار خواهند گرفت :. 

 

بزرگتر

نظرات 9 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 مهر 1391 ساعت 01:50 ب.ظ

من خودم سمبکالاه کارم من الان ابی هستم

سلام
بله ... فکر کنم شناختمتون
البته باید در اصل بگید سمکا1 هستید
در ضمن مگه نگفتم فعلاً نظر ندید!!!
حالا این یکی رو نمایش دادم ولی ملت نظر ندادن و گوش کردن، شما چرا؟! شما که از مایید!!! چرا گوش نمیکنید!!!

حسن یکشنبه 16 مهر 1391 ساعت 09:42 ق.ظ http://sambkalah.loxblog.com

سلام دوست خوبم
بنده هم سمبکالا کار هستم


به ما هم یه سر بزن
خوشحال میشم

سلام
به روی چشم حسن آقا!
موقف باشید
در پناه حق

مهدی شنبه 29 مهر 1391 ساعت 06:40 ب.ظ http://www.313shab.blogfa.com

سلام
بابا از سال 90 هنوز وبلاگ رو راه ننداختید؟؟؟
مگه مترو مشهده؟

سلام
به روی چشم
راه انداختیم، خوبه!!!
در پناه حق

محمد یکشنبه 20 اسفند 1391 ساعت 02:57 ب.ظ http://sambkalah.persianblog.ir

سلام دوست عزیز من نیز موافقم که همه ما باید هماهنگ و مطالب جدیدی داشته باشیم ولی اولین چیز و مهمتر از همه رزایت اساتید و مطالبی که با سمبکالاه جور باشه اگر مطلبی درج شود که خلاف واقع باشد و مندراوردی باشد ان وقت خیلی بد میشه ما چیزی نگویم بهتر از اینه که چیز بدی بگویم و این باعث اختلاف میشه اگه مطالب جدید یا عکس جدید داری بهتره به ایمیل من ارسال کن یا توی وبلاگ درجش کن تا من با مربیان و دوستانی که توانایی پاسخ گویی را دارند در میان بزارم من خوشهال میشم بتونیم با هم هماهنگ باشیم راستی این وبلاگو چند وقت رهاه کردی بهتر نیست مطالبی براش پیدا کنی

سلام
بله، اول باید مطالب درست باشه، بعد هماهنگ
انشاء الله
التماس دعا

حسن چهارشنبه 23 اسفند 1391 ساعت 08:47 ق.ظ http://sambkakah.loxblog.com

با عرض سلام خدمت آقا رضا
جناب من هم از بچه های سمبکالا ساوه و هم مدیر وبلاگ sambkalah.loxblog.com هستم.
بنده هر کمکی از دستم بر بیاد انجام میدم تا سمبکالاه پیشرفت کنه.
بنده آماده هم کاری با شما هستم.

سلام
خیلی ممنون از لطفتون
انشاء الله در آینده نزدیک.....
موفق باشید
التماس دعا

محمدمهدی یکشنبه 18 فروردین 1392 ساعت 01:21 ب.ظ

سلام بر سمبکالاکاران عزیز سراسر ایران
خیلی وبلاگ زیبا و خوبی دارین
طرح تقویم هم خیلی خوبه
بازم منتظر این طرح های زیبا هستیم
انشا’ا... همه ورزشکاران بخصوص بچه های سمبکالاه در همه زمینه ها پیشرفت کنند و با طرح ها و کارهای خوبشون باعث تشویق مردم به ورزش شوند
التماس دعا
خدانگهدار...

سلام
ممنون از نظرتون و البته نظر لطفتون
حالا که طرحهای تقویمها رو دیدید خوب بود تو انتخاب طرح جدید هم یه اظهار نظری می کردید تا انشاء الله این طرح رو برای امسال یا سال بعد (اگه عمری باشه) به دست دوستان برسانیم
موفق باشید
در پناه حق

عرفان دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 ساعت 05:22 ب.ظ

بسم ربی
چه قدر خوبه اعضای سبمکالاه یه جا جمع میشن...اون هم بطور مجازی.....

میگم اون کاربری که گفت الان آبی هستم و شما جواب دادی...خیلی جالب بود.... برخوردتون منو یاد اولین مربیم حسن عباسپور انداخت......

سلام
البته برخورد گرمی نبود!!! ولی خوب دیگه، احساس کردم یکی از دوستانه، به روش خودم باهاش مزاح کردم
موفق باشید
در پناه حق

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 مهر 1392 ساعت 06:54 ب.ظ

سلام بر همرزمان عزیز
من هم جز سمکالاکاران هستم
ولییییییییییییی...........................
خب ولش
خیلی وبلاگ با حالیه
از نظر من اگه بشه عکسای بیشتری گذاشته بشه
با تشکر
در پناه حق

سلام همرزم!!
شرمنده که دیر پاسخ میدم... ممنون از لطفتون... شما دعا کن سایت راه بیافته، به روی چشم
موفق باشید
در پناه حق

سعید چهارشنبه 17 مهر 1392 ساعت 12:14 ب.ظ

سلام داداش
وبلاگ باحالی ساختی دستت طلا
دوست داریم
یا علی

سلام
شرمنده که دیر پاسخ میدم... لطف دارید
موفق باشید
در پناه حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد